Customer Experience
Ontdek hoe je Customer Service uitbouwt
Als klant let ik zelf heel vaak op de manier waarop ik als klant behandeld word. Winkels, ondernemingen, ... zeggen snel dat ze hun klanten een "goeie service" geven.
Klanten zijn echter kritisch en veel minder loyaal dan je zou willen.
Hoe schatten ondernemingen hun klantgerichtheid in? Maakt de klantentevredenheid echt deel uit van hun bedrijfsstrategie?
Dit zijn uiterst boeiende, en ook uiterst belangrijke vragen...
Hoe weet je of je klanten echt tevreden zijn?
Hoe kan je je dienstverlening afstemmen op je klant?
Benieuwd hoe we dit voor jouw onderneming kunnen uitwerken?
Vraag vrijblijvend informatie.
Als klant let ik zelf heel vaak op de manier waarop ik als klant behandeld word. Winkels, ondernemingen, ... zeggen snel dat ze hun klanten een "goeie service" geven.
Klanten zijn echter kritisch en veel minder loyaal dan je zou willen.
Hoe schatten ondernemingen hun klantgerichtheid in? Maakt de klantentevredenheid echt deel uit van hun bedrijfsstrategie?
Dit zijn uiterst boeiende, en ook uiterst belangrijke vragen...
Hoe weet je of je klanten echt tevreden zijn?
- bevraging van klantentevredenheid via enquête, via telefonische opvolging
- meten en vergelijken via evaluatie
- concrete en resultaatgerichte actiepunten
Hoe kan je je dienstverlening afstemmen op je klant?
- klant is koning, maak hem jouw ambassadeur
- stel jezelf in de plaats van de klant
- betrek je medewerkers in je aanpak naar de klant toe
- streef naar customer delight - het wow-gevoel bij je klant
Benieuwd hoe we dit voor jouw onderneming kunnen uitwerken?
Vraag vrijblijvend informatie.
Belisa Solutions Comm.V. | St.-Denijsestraat 190b21 | 8500 Kortrijk | [email protected] | 0032(0)486/598651 | BE0707.879.076